google-site-verification=sBk9zkyxuNDRz-IScBT5pgDyjDS9raS5baDFnnh0X8Y
Справување со тешки клиенти
  • Справување со тешки клиенти
  • Справување со тешки клиенти
  • Справување со тешки клиенти
  • Справување со тешки клиенти

Справување со тешки клиенти

5.310 ден.
без ДДВ: 4.500 ден.
Шифра на производ: 201021064556
Достапност: На залиха
Количина:
credit_card

Справување со тешки клиенти

Целта на обуката е стекнување и/или подобрување на вештините за справање со тешки клиенти и избегнување конфликтни ситуации преку користење соодветни техники. По завршувањето на обуката, учесниците ќе можат: да употребат техники за идентификување можни несакани ситуации со тешки клиенти; да се справат со тешки клиенти; да употребат техники за да се прилагодат на различни стилови на однесување на клиентите; да употребат асертивна комуникација; да се справат со стресот на работното место  и друго.

Опфат – теми

  • Вовед во темата
  • Што се клиенти? Кои се клиентите?
  • Утврдување профил на клиентите - корисниците
  • Утврдување и проценка на потребите на клиентите
  • Внатрешни и надворешни клиенти - идентификување
  • Разбирање на клиентите - корисниците
  • Исполнување на нивните очекувања и давање одлична услуга
  • Разбирање на нивните потреби и барања
  • Димензии на грижа за клиенти - корисници
  • Очекувања и перцепција на клиентите
  • Асертивна комуникација
  • НЛП-техники
  • Градење доверба
  • Стилови на однесување
  • Прилагодување кон поинакви стилови на однесување
  • Справување со тешки клиенти и ситуации
  • Стрес како резултат од справање со тешки клиенти
  • Справување со стрес
  • Поплаки, пофалби и сугестии од клиентите – техники и начини на проследување
  • Идентификување проблем и изнаоѓање решение
  • Процес на постојано подобрување
  • Негативен и позитивен фидбек од клиентите
  • Методи, алатки и техники за справување со тешки клиенти
  • Друго

Целна група

Оваа обука е наменета за сите учесници кои сакаат да ги подобрат и/или да се стекнат со вештини за справување со тешки клиенти. 

Методологија на работа

Обуката е од интерактивен карактер со практични и применливи вежби, како и употреба на визуелни помагала и од страна на учесниците (ЛЦД проектор, лап-топ и/или компјутер, флип-чарт и друго). Онлајн-обуката се одвива преку платформа за онлајн-обуки.

Материјали

Презентациска скрипта; формулари како обрасци и другите дополнителни материјали кои ќе може да се користат при подготовка на презентации ќе бидат доставени по е-пошта до секој од учесниците.

Времетраење

  • При физичко присуство, обуката е еднодневна. Вкупно 6 часа.
  • Во целост е прилагодена за онлајн-обука и се одржува двапати неделно по 3 часа во период од 1 недела.

По завршувањето на обуката се добива Сертификат за учество.

Повеќе информации и пријавување на:

тел. 3246-041; 075 446-686                                 

Напишете коментар или оценка

Вашето име:

Вашиот коментар:

Забелешка: HTML-от не е преведен!

Оценка: Лош Добар

Внесете го кодот за верификација во полето:

За нас

ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси ДОО е компанија која што успешно опстојува oд 1999 година на пазарот и е специјализирана за: превод и толкување; обука по странски јазици; компјутерска едукација; и обуки и советување за личен и професионален развој. Читај повеќе

Verificiran badge

ESP ISO 9001

ESP ISO 17100

Контакт

  • +389 2 32 46 041
  • +389 75 446 706 +389 71 324 170
  • +389 2 32 46 041
  • info@esp.com.mk esp@esp.com.mk

Facebook

ЕСП Web Shop © 2024. UKION SHOPS
Справување со тешки клиенти Справување со тешки клиенти Целта на обуката е стекнување и/или подобрување на вештините за справање со тешки клиенти и избегнување конфликтни ситуации преку користење соодветни техники. По завршувањето на обуката, учесниците ќе можат: да употребат техники за идентификување можни несакани ситуации со тешки клиенти; да се справат со тешки клиенти; да употребат техники за да се прилагодат на разл.. Category: Product #: 201021064556 Regular price: 5.310 ден. 5.310 Available from: ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси ДОО