google-site-verification=sBk9zkyxuNDRz-IScBT5pgDyjDS9raS5baDFnnh0X8Y
Цел на обуката
Целта на обуката е стекнување и/или подобрување на вештините на грижа за клиенти преку користење соодветни алатки и техники. По завршувањето на обуката учесниците ќе можат: да идентификуваат и да утврдуваат потреби на клиентите; да употребуваат техники за градење однос со клиентите; да се прилагодуваат на поинакви стилови на однесување; да се справат со тешки клиенти и со стресни ситуации; да идентификуваат проблем и да изнајдат решение; да проследуваат поплаки, сугестии и пофалби од клиентите и друго.
Опфат – теми
Целна група
Оваа обука е наменета за вработени кои се, или ќе бидат во директен контакт со клиенти, како и сите учесници кои сакаат да се стекнат со вештини на грижа за клиенти.
Методологија на работа
Обуката е од интерактивен карактер со практични и применливи вежби, како и употреба на визуелни помагала (ЛЦД проектор, лап-топ и/или компјутер, флип-чарт и друго). Онлајн-обуката се одвива преку платформа за онлајн-обуки.
Секој учесник ќе има можност на крајот од обуката практично да ги примени вештините и техниките совладани за време на обуката.
Материјали
Презентациска скрипта; формулари како обрасци; и други дополнителни материјали кои ќе може да се користат во секојдневието. Материјалите ќе бидат доставени по е-пошта до секој од учесниците.
Времетраење
По завршување на обуката се добива Сертификат за учество.
Повеќе информации и пријавување на:
тел. 3246-041; 075 446-686
Вашето име:
Вашиот коментар:
Забелешка: HTML-от не е преведен!
Оценка: Лош Добар
ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси ДОО е компанија која што успешно опстојува oд 1999 година на пазарот и е специјализирана за: превод и толкување; обука по странски јазици; компјутерска едукација; и обуки и советување за личен и професионален развој. Читај повеќе