ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси

ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси

ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси

ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси

ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси

ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси

ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси

ЕСП - Развој и управување на човечки ресурси


Windows & Word

Печати

 

Овој курс е наменет за слушателите кои сакаат да се здобијат со основни и средни познавања од областа на Windows и Word.

Содржина за Windows:

  • Хардвер и софтвер,
  • Хардверски компоненти,
  • Монитор,
  • Опис на тастатура,
  • Употреба на маус, меморија,
  • Стартување на Windows,
  • Опис на работната површина,
  • Икони
  • Копчето Start, часовник, дигитрон, користење на Start менито
  • Користење на Windows апликациите,
  • Минимизирање, максимизирање, затворање,
  • Зголемување, поместување, и уредување на Windows прозорците,
  • Користење на Accessories
  • Windows Explorer, креирање, бришење, преименување на фолдери и документи
  • Организирање на фолдери и документи, darg&drop, copy, paste
  • прилагодување на Desktop, Desktop properties, Background, Screen saver, Short Cuts,
  • Користење на Control panel, подесување на време и датум, регионални подесувања,
  • Подесување на глувчето

 

Содржина за Word

  • Стартување на Word, опис на стандардната алатница и алатницата за форматирање
  • Манување на фонтови, големина, Bold, Italic, Underline, порамнување на текст
  • Снимање и принтање на документ
  • Отворање на постоечки документи
  • Вметнување на header & footer
  • Вметнување на симболи
  • Вметнување на броеви на страница
  • Работа со набројувања и подточки
  • Вметнување на табела
  • Вметнување на слика од Clip Art, from file
  • Вметнување на букви од Word Art
  • Вметнување на фустноти
  • Копирање на текст
  • Работа со табели, задавање на формати на табела, додавање и бришење на редови и колони
 
 
Joomla Templates. Copyright © 2005 ESP Skopje, All rights reserved. Please send questions and comments to the Webmaster